Jaka jest historia polskiej marki Millano Group?

Jaka jest historia polskiej marki Millano Group?

Obecnie polski producent współpracuje z zagranicznymi dystrybutorami, dostarczając produkty do ponad 50 państw. Wyroby czekoladowe marki Millano Group są dostępne m.in. w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Chinach, Japonii czy Wielkiej Brytanii. Działalność na tak szeroką skalę jest możliwa dzięki dysponowaniu 3 nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi oraz sporym zapleczem magazynowym. Sprawdź krótką historię polskiego producenta.

Kiedy i gdzie powstała firma Millano Group?

Grupa rozpoczęła działalność w 1982 roku w niewielkiej miejscowości Przeźmierowo, znajdującej się na terenie województwa wielkopolskiego. Producent od samego początku stawiał na tradycyjne receptury w połączeniu z nowoczesnymi technologiami. Marka Millano Group dysponuje parkami maszynowymi, w których w ciągu jednej doby powstaje aż kilkaset ton gotowych wyrobów. Wszystkie półprodukty i produkty są poddawane testom jakości. Podczas produkcji pracownicy stosują system HACCP oraz działają zgodnie z wymaganiami obowiązującej normy DS 3027 E2002. 

Jakie marki wchodzą w skład Millano Group?

W 2019 roku wielkopolska spółka przejęła w całości zakład Pomorzanka, kontynuując wieloletnią produkcję takich wyrobów jak m.in. galaretki w kwaśnej posypce i czekoladzie, pianki, praliny, żelki w cukrowej posypce oraz czekolady Makarena. Ponadto w stałej ofercie grupy dostępne są produkty znane pod nazwami następujących marek:

  • Hibbi (proponująca takie wyroby jak batoniki mleczne oraz pralinki, kierowane głównie do dzieci),
  • Baron, oferującej bombonierki, czekolady mleczne i deserowe, nadziewane wafelki, a także batoniki proteinowe,
  • Elitchoco, produkującej czekolady deserowe i mleczne z nadzieniem.

Inne produkty dostępne w ofercie polskiego producenta

Firma zajmuje się również dystrybucją półproduktów cukierniczych, takich jak m.in. kremy oraz polewy czekoladowe. Ponadto od 1999 roku marka świadczy usługi z zakresu produkcji wyrobów pod markami własnymi. Producent tworzy produkty sygnowane logo takich znanych sieci handlowych jak m.in. Biedronka, Lidl, Aldi, E.Leclerc, Auchan oraz Netto.