Jak wybierać kartki świąteczne dla firm?

Jak wybierać kartki świąteczne dla firm?

Złożenie życzeń z okazji najważniejszych świąt, jak Wielkanoc i Boże Narodzenie, to prosty, a ważny gest. Nie warto w tym ograniczać się tylko do krewnych i znajomych. Ważną praktyką stosowaną przez wielu przedsiębiorców jest też przesyłanie życzeń do kontrahentów i istotnych klientów, a najlepszym na to sposobem jest tradycyjna, papierowa kartka, będąca pod wieloma względami użyteczniejszą niż e-mail. Sprawdź, jak wybrać taki produkt.

Przeczytaj również: Czapka z daszkiem dla dziewczynki — jaki model wybrać?

Dlaczego kartka jest lepsza?

Od jakiegoś czasu powszechną praktyką jest wysyłanie wiadomości tekstowych z życzeniami, a w przypadku firm także e-kartek. Wersja papierowa, tradycyjna, choć generuje pewne koszty, jest jednak lepsza. Dlaczego? Przede wszystkim, dokładnie tak jak w przypadku osób prywatnych, świadczy o większym zaangażowaniu. O wiele łatwiej jest kliknąć i wysłać jeden e-mail do wszystkich niż znaleźć kartkę, zamówić ją i wypisać samodzielnie czy choćby podpisać się pod gotowymi życzeniami. Ta druga opcja zatem o wiele korzystniej wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa — a głównie to jest celem, dla jakiego w ogóle przesyła się życzenia w biznesie.

Przeczytaj również: Czapka z daszkiem dla dziewczynki — jak dopasować odpowiedni rozmiar?

Poza tym e-mail przeczyta się i zapomni, prawdopodobnie też od razu wyląduje w koszu, nie pozostawi zatem większej refleksji i żadnego śladu, podczas gdy papierowe karty, nierzadko bardzo piękne, są często umieszczane w eksponowanych miejscach. Taka kartka staje się ważnym nośnikiem promocji, nieustannie przypominając o nadawcy, poprawiając jego identyfikację i sprawiając, że zapisuje się w pamięci adresata, ale też wszystkich, którzy mogą ją zobaczyć.

Przeczytaj również: Do czego stosuje się ogłowie u konia?

Jak wybrać idealną kartkę?

Nie da się ukryć, że podczas wyboru takich produktów trzeba wykazać się wiedzą oraz wyczuciem. Kartki świąteczne dla firm muszą być dobrze dobrane do rodzaju przedsiębiorstw i wyznawanych przez nie zasad. Trzeba uważać na przykład na kartki z motywami religijnymi, gdyż postępująca laicyzacja jest faktem i nie każdemu produkt tradycyjny, nawiązujący do Biblii, może się spodobać. Do wyboru jest jednak wiele opcji, także jeśli chodzi o produkty dobroczynne, będące świetną opcją w wielu przypadkach.

Miły gest i wielka korzyść

Kupienie i wysłanie kartki to niewielki koszt i mały wysiłek, korzyści zaś mogą być z tego ogromne. Warto korzystać z dostępnych opcji przypominania się klientom i budowania z nimi pozytywnych relacji. Składanie życzeń z okazji świąt, za pomocą pięknej karty, to na pewno jedno z lepszych rozwiązań.